niedziela, 20 listopada 2016

Wieści ze świata szczeniąt

Dzisiaj nadrabiam trochę zaległości. W galerii pojawią się nowe filmy oraz do albumu Tydzień 2 dodam kilka nowych zdjęć.
Miałam w każdym bądź razie taki zamiar ale właśnie zorientowałam się, że tak zrobiłam porządki w komputerze i komórce, że wszystko skasowałam, teraz pracuję nad tym aby to odzyskać, kurcze …. niech to szlag :(

Maluchy rozwijają się prawidłowo, są coraz bardziej rozkoszne i śmieszne. Reagują na mój głos i podchodzenie do kojca, robi się wtedy małe zamieszanie hi hi , bo nadal kojarzą moją osobę z jedzonkiem ale chętnie przyjmują również pieszczoty, przytulanki czy całuski - och uwielbiam to :).
Oprócz piszczenia i pomruków pojawił się nowy repertuar odgłosów a mianowicie szczekanie i warczenie. Maluszki rozpoczęły nieśmiałe wspólne zabawy oraz poznawanie zabawek. Oczywiście jest to bardzo nieporadne i co chwilka któryś się przewraca ale wygląda to przesłodko.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz