środa, 28 września 2016

Witajcie

Witam na stronach bloga poświęconego mojej pasji jaką jest hodowla ale ściśle związanego tylko z jednym miotem szczeniąt, których narodziny zaplanowane są na dzień 1-2 listopada 2016 r.
Prowadząc tego bloga chce umożliwić przyszłym nabywcom szczeniąt na wirtualne uczestnictwo w ciąży mojej suczki Choco a później w odchowie już narodzonych szczeniąt. Z praktyki wiem, że bardzo skraca i umila to czas oczekiwania na wymarzonego i wyczekanego szczeniaczka. Tym samym chcę Wam pokazać jakim człowiekiem jestem, jak prowadzę swoją hodowlę m.in przez moje podejście do ciężarnej suczki i szczeniąt.

Przypomnę, że rodzicami miotu, na który czekamy będę:

nasza sunia CHOCO (Chocolate Dream under Egida Ateny)
oraz CARTIER ( Philabeg Kosmopolitam for Bonny & Clyde's) .



Na stronach bloga pojawią się z czasem takie zakładki jak:
- o rodzicach
- statystyki ciążowe
- waga szczeniąt
- galeria

Wkrótce pojawią się pierwsze wpisy w zakładkach.
Zapraszam chętnych do czytania mojego bloga i uczestniczenia tym samym w tym cudownym zjawisku jakim są narodziny nowego życia.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz