piątek, 30 września 2016

Pierwsze pomiary

Uzupełniłam dzisiaj statystyki o pierwsze pomiary i ta waga to nie ukrywam, że mnie trochę przeraziła. Co prawda dzisiaj zważyłam ją w domowych warunkach ale raczej o pomyłce nie może być mowy. We wtorek Choco ważyła 20,3 kg więc może wtedy źle popatrzyłam na wynik? Okaże się za tydzień kiedy zważę ją na wadze w klinice.
Chociaż ten obwód brzuszka również jest jakiś duży w porównaniu do poprzedniej ciąży a w tej kwesti to pomyłki na pewno nie ma.
Chocunia czuje się bardzo dobrze ale tak spolegliwej ciężarnej to ja jeszcze nie miałam hi, hi. Przy poprzedniej ciąży była spokojna ale nie aż tak. Najważniejsze, że ma apetyt, maszeruje dziarsko na spacerach więc nie mamy się czym martwić. Skoro chce leniuchować to niech leniuchuje ile dusza zapragnie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz